Pagrindinis > DUK - Dažnai užduodami klausimai
DUK - Dažnai užduodami klausimai
Noriu paklausti apie (spauskite ant temos):
- Atsiskaitymo galimybes
- Garantinius įsipareigojimus
- Naujienlaiškių prenumeratą
- Pirkimą
- Prekes
- Prekės grąžinimą
- Prekių pristatymą
- Užsakymo vykdymą
Apie atsiskaitymo galimybes:
Klausimas: Kokiais būdais galiu atsiskaityti už prekes?
Atsakymas: Atsiskaityti galite šiais būdais:
- Grynaisiais - kurjeriui pristatant užsakymą į Jūsų nurodytą vietą, galite atsiskaityti grynaisiais pinigais.
- Bankine kortele - atsiimant užsakymą galite atsiskaityti bankine kortele visuose Omniva paštomatuose.
- Bankiniu pervedimu - pervedimą galite atlikti iš bet kurio Lietuvos banko elektroninės bankininkystės arba Paysera sąskaitos;
- Išsimokėtinai - įsigyti prekes galite sudarę sutartį su "Mokilizingas" įmone, žemiau galite perskaityti paaiškinimus, kaip sėkmingai sudaryti sutartį su "Mokilizingu".
- išsirinkite prekę ir užpildykite reikalingus duomenis;
- pasirinkite apmokėjimo būdą "Išsimokėtinai" ir būsite tiesiogiai nukreipti į "Mokilizingo" apsipirkimo internetu savitarną;
- patvirtinkite savo duomenis, įvesdami asmens kodą ir pasirašykite asmens duomenų tvarkymo sutikimą, pervesdami 0,01 Eur iš savo banko sąskaitos arba pasirašykite su mobiliu ar elektroniniu parašu;
- užpildykite papildomus duomenis, reikalingus Jūsų mokumui įvertinti;
- jei Jūsų mokumas bus įvertintas teigiamai, Jums bus pateikti išsimokėjimo planų variantai, iš kurių galėsite pasirinkti Jums palankiausią;
- pasirinkę planą, pasirašykite sutartį, dar kartą pervesdami 0,01 Eur iš savo banko sąskaitos arba pasirašykite su mobiliu ar elektroniniu parašu;
- jei viską atlikote teisingai - sveikiname, Jūs sudarėte sutartį ir netrukus būsite nukreipti atgal į KiaulėTaupyklė.lt, kur Jūsų užsakymas bus pradėtas vykdyti.
Neradote atsakymo? Spauskite čia
Apie garantinius įsipareigojimus:
Klausimas: Kur kreiptis, jei prekė sugedo?
Atsakymas: Norintiems priduoti prekę į garantinį aptarnavimą - privalote atsiųsti į KiaulėTaupyklė.lt garantinio aptarnavimo punktą esantį Ateities g. 31A, Vilnius. Siunčiant prekę į garantinio aptarnavimo punktą, būtina pateikti visus gamintojo pridėtus dokumentus bei prekės pirkimo dokumentą (tai yra patvirtinantis dokumentas apie prekei suteiktą garantiją). Taip pat, privaloma turėti užpildytą garantinės apžiūros lapą, kurį rasite čia.
Garantinio aptarnavimo teikimo metu, gedimai, kurie atsirado dėl gamintojo kaltės šalinami per 1 - 20 darbo dienų nuo prekės priėmimo garantiniam aptarnavimui. Terminas gali būti pratęsiamas, jeigu garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visuomet stengiamės garantinį aptarnavimą atlikti kuo greičiau.
Svarbu:
• Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
• Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
• Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį aptarnavimą, apmoka Pirkėjas;
• Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
• Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.
Klausimas: Ar pakeisite prekę, jei senosios pataisyti neįmanoma?Garantinio aptarnavimo teikimo metu, gedimai, kurie atsirado dėl gamintojo kaltės šalinami per 1 - 20 darbo dienų nuo prekės priėmimo garantiniam aptarnavimui. Terminas gali būti pratęsiamas, jeigu garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visuomet stengiamės garantinį aptarnavimą atlikti kuo greičiau.
Svarbu:
• Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
• Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
• Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį aptarnavimą, apmoka Pirkėjas;
• Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
• Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.
Atsakymas: Jeigu prekės garantinis laikotarpis nepasibaigęs, prekė bus pakeista arba sugrąžinti pinigai.
Neradote atsakymo? Spauskite čia
Apie naujienlaiškių prenumeratą:
Klausimas: Noriu atsisakyti naujienlaiškių prenumeratos. Ką daryti?
Atsakymas: Gautame naujienlaiškyje spustelėkite nuorodą apačioje: "Atsisakyti prenumeratos".
Neradote atsakymo? Spauskite čia
Apie pirkimą:
Klausimas: Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę atsiimti kitam?
Atsakymas: Taip.
Klausimas: Noriu pateikti daugiau informacijos prie užsakymo (durų kodas, nurodymai kurjeriui, kt.). Kur galėčiau tai padaryti?
Atsakymas: Užsakymo komentaruose, pasirinkdami pristatymo būdą.
Klausimas: Kada jūs pamatote mano užsakymą?
Atsakymas: Jūsų užsakymą pamatome, kai paspaudžiate mygtuką "Galutinai patvirtinti užsakymą" ir pamatote informaciją apie sėkmingai priimtą užsakymą.
Klausimas: Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?
Atsakymas: Atliekant užsakymą nurodykite įmonės ar įstaigos duomenis, PVM sąskaitą faktūrą rasite kartu su prekėmis, siuntoje.
Neradote atsakymo? Spauskite čia
Apie prekes:
Klausimas: Kodėl pas Jus prekės tokios pigios?
Atsakymas: KiaulėTaupyklė.lt nereikia išlaikyti didelių prekybinių plotų bei konsultantų, tad galime Jums pasiūlyti išties žemas kainas. Taip pat, prekes perkame labai dideliais kiekiais, todėl savo klientams gauname didesnes, nei įprasta nuolaidas.
Klausimas: Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?
Atsakymas: Rašykite mums kontaktų puslapyje esančioje formoje ir mes Jums atsakysime kaip įmanoma greičiau.
Klausimas: Ką daryti, jei prekės aprašyme pateikta informacija yra skirtinga, lyginant su kitais tinklalapiais?
Atsakymas: Rašykite mums kontaktų puslapyje esančioje formoje, informaciją patikrinsime ir skubiai Jums atsakysime.
Klausimas: Ar skiriasi kainos juridiniams bei fiziniams asmenims?
Atsakymas: Ne. Kainos tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims vienodos.
Klausimas: Ar Jūsų prekių kainos yra su PVM?
Atsakymas: Taip, visų prekių kainos mūsų parduotuvėje nurodytos su PVM.
Neradote atsakymo? Spauskite čia
Apie prekės grąžinimą:
Klausimas: Ar galiu grąžinti naudotą arba išbandytą prekę?
Atsakymas: Ne, grąžinama prekė turi būti nenaudota, prekės išvaizda ir pakuotė nepraradusi prekinės išvaizdos (išbandyta prekė taip pat yra laikoma kaip naudota prekė).
Klausimas: Kaip susigrąžinti pinigus?
Atsakymas: Priėmus sprendimą grąžinti pinigus - pinigai grąžinami į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą per 30 dienų nuo prekės faktinio pristatymo į KiaulėTaupyklė.lt. Mums reikės užpildytos prekės grąžinimo formos, t.y. Jūsų sąskaitos numerio, vardo bei pavardės ir kitos informacijos. Informuojame, kad pinigai už grąžintas prekes pervedami į Jūsų nurodytą banko sąskaitą. Grynaisiais pinigais ar naudojantis kurjerio paslaugomis galimybės grąžinti pinigus nėra.
Klausimas: Kaip grąžinti nenaudotą, neišbandytą ir tvarkingą prekę?
Atsakymas: Visa informacija pateikiama "Prekės grąžinimo formoje". Šią formą privaloma užpildyti ir pridėti kartu su preke. Formą rasite, paspaudę čia.
Klausimas: Ar galiu grąžinti prekę jeigu praėjęs 14 dienų laikotarpis nuo prekės gavimo?
Atsakymas: Deja, tačiau prekės grąžinti negalite.
Klausimas: Kas kaltas jeigu grąžinant prekę buvo sugadinta prekės pakuotė?
Atsakymas: Už grąžinamos prekės ir pakuotės saugumą ir kokybę atsako pirkėjas, t.y. pirkėjas privalo pasirūpinti kad prekė ir jos pakuotė nebūtų pažeista ar kaip kitaip sugadinta kol nepasieks pardavėjo.
Neradote atsakymo? Spauskite čia
Apie prekių pristatymą:
Klausimas: Kaip KiaulėTaupyklė.lt pristato prekes?
Atsakymas: Prekes pristatome visoje Lietuvoje. Pristatymo kaina nuo vietovės nepriklauso.
Klausimas: Per kiek laiko pristatote prekes?
Atsakymas: Kiekvieno užsakymo numatomas prekių pristatymo laikas yra nurodomas krepšelyje.
Klausimas: Ar galime prekes atsiimti pačiam?
Atsakymas: Užsakytą prekę ar prekes, galite atsiimti Lietuvoje esančiuose Omniva paštomatuose, kurie dirba visą parą ir visomis savaitės dienomis.
Klausimas: Ar galiu prekes atsiimti Omniva paštomatuose?
Atsakymas: Taip, žinoma, Omniva paštomatų sąrašą rasite užsakymo metu - pirkinių krepšelyje.
Klausimas: Ar siunčiate prekes per AB Lietuvos paštas?
Atsakymas: Deja, bet prekių nesiunčiame per Lietuvos paštą. Siūlome naudotis kurjerių paslaugomis.
Klausimas: Ar galite prekę pristatyti anksčiau nei nurodytas terminas?
Atsakymas: Prekės pristatymo terminas priklauso ar prekę turime sandėlyje ar ne. Jeigu prie prekės yra užrašas "Šią prekę turime sandėlyje", galėsime užsakymą įvykdyti greitai, kitu atveju - prekės pristatymo paskubinti negalime ir užsakymą įvykdysime nurodytu laiku. Jūsų užsakymas bus pradėtas vykdyti greičiau jei sumokėsite už prekę internetu.
Klausimas: Kiek kainuoja prekės pristatymas?
Atsakymas: Prekių pristatymo kainos priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Kainos ir būdai nurodyti prekių krepšelyje.
Klausimas: Esu iš rajono, ar siunčiate prekes?
Atsakymas: Užsakytas prekes pristatome visoje Lietuvoje, išskyrus į Kuršių neriją.
Neradote atsakymo? Spauskite čia
Apie užsakymo vykdymą:
Klausimas: Kada pradedate vykdyti užsakymą?
Atsakymas: Jei užsakymo apmokėjimą vykdote per el. bankininkystės sistemą, užsakymą pradedame vykdyti nedelsiant. Jei pasirenkate kitą apmokėjimo būdą - užsakymą pradėsime vykdyti patikrinę Jūsų duomenis telefonu arba el.paštu. Paprastai užsakymo tvirtinimas trunka ne ilgiau nei vieną darbo dieną.
Klausimas: Ar galiu atšaukti savo užsakymą?
Atsakymas: Užsakymą galite atšaukti kol užsakymas nėra perduotas pervežimo paslaugas teikiančiai įmonei - kurjeriams. Norėdami atšaukti užsakymą - parašykite kontaktų puslapyje esančioje formoje. Nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio.
Neradote atsakymo? Spauskite čia
Užduokite klausimą